Kyaa1204 Bugün 50 lik şeker yüklemesi yapıldı açlık 104 tokluk 168 çıktı😞 pazartesi tekrar 100lük yapılcak nasıl bir süreç oluyor yaşayan anlatabilirmi modum düştü biraz
Selmanur10 Kyaa1204 Bende çok merak ediyorum bana da yarın yapılacak suyum fazla olduğu için sıkıntı olur mu ki
Kyaa1204 Selmanur10 su fazlalılğını bilmiyorum ama benim annemde felan var genetik olduğu için sanırım
Selmanur10 Kyaa1204 Benim annem de var genetik inşallah çıkmaz birsey hemen sonuçlar çıkıyor mu o gün içerisinde