aysegul2023 Merhaba anneler ana kucağı gereklimi gerekli ise manuel yada elektrikli hangisi tercihiniz oldu öneriiii:)
Zumzugukodummuzzingillatirim aysegul2023 bizimki pilliydi eski tüp uzun süre kullansın diye titreşimli ama sallanmıyor etmiyordu. 6.5 aya kadar rahat rahat işimi yaptım o yüzden rahattı
Hilal2901 aysegul2023 bence bebişinin durumuna göre bakarsın dogduktan sonra. Bazıları hiç yatmak istemiyor kolik olabiliyor bosuna almıs oluyorlar 😂❤️
2022bebeki aysegul2023 Manuel eltim vermişti resmen hayat kurtardı kullanacağını bilsem elektrikli alırdım. Bebegin durumuna göre doğumdan sonra alabilirsiniz