Adnuf59 Merhaba, 15. Haftadayım dünden beri göbek deliğinin sağ tarafında ağrı sancı gibi yürürken de acıyor yarın randevu aldım böyle bi şey yaşayan var mı¿ göbek büyüdüğü içindir inş bugün ağrı iyice arttı çünkü
ikizler2- 32+2 ikiz gebeyim. Göbek deliği ağrısı ve alt karın ağrısı geçmiyorr. Defalarca sordum normal denildi
Adnuf59 Bugün doktora sordum sorun yok karın bölgesindeki kaslar en hassas o yüzden gerilmesi normal dedi yağ önerdi.
Ayssayss Bende 26. Haftamdayım hatta geçenlerde burda post açmıştım bende de oluyor. Göbek büyüdükçe göbek deliği dışarı doğru çıkıyor onunda acısı ekleniyor bence