Herkese iyi aksamlar,
36+1. Haftamdayım bugün kontrolüm vardı Nst’de ağrım var olarak çıktı ama hiç bi şey hissetmiyorum ağrı sancı tarzında ya da hissediyorum anlamıyorum ilk gebeliğim olduğu için 🤷♀️
Ağrılarım için ‘ Adalat crono 30 mg ‘ verdi günde 1 tane alıcaksın dedi ekstra vitaminlerimi düzenledi ve corasprini kesti oksapara devam edeceğiz doğumdan 2 gün öncesine kadar.
Eczacı benım aklımı karıştırdı tansiyon ilacı bu adalat dedi falat benim tansiyonum 11/7 - 10/6 - 9/6 falan ama doktorum ağrı için veriyorum dedi.
Kullanan var mı bu ilacı?