Banada 20.haftada detaylıda bir tık suyun fazla demişti doktor. 21. Haftada kendi doktoruma gittim oda bir tık fazla yemene içmene dikkat etme tatlı ekmek hamurişi yağlı ne varsa kes dedi birde gebelik şekerine bakalım dedi bugün 23. Haftalık olduk şeker yükleme testi yapıldı sonuçlar temiz bazen suyun fazla olma nedeni sanırım beslenmeye bağlı oluyor