Selmanur10 Doktorum zaten suyun fazla olabilir diyordu bugün kontrolüm vardı suyum fazla olduğu için yarın şeker yüklemesi yapılacak sizce bir sıkıntı sorun olur mu böyle durumda olanlar oldu mu riskli mi ?
Niidos Selmanur10 benimde 29 da suyun fazla dedi açlık tokluk şekerime baktı bi sıkıntı yoktu bu yüzden yükleme yapmadı ama şekerli beslenme dedi. 34 de gittim hala çoktu suyu. Ama 29da söylediğinde 34-35 de doğabilir demişti şimdi gittiğimde suyu çok ama zamanında gelir dedi bende anlamadım🤷🏻♀️
Ervaduru İlk gebeliğim de suyum fazlaydı son haftalarda kasılma yapıyordu hep bş yere toplanıyordu bebek onun dısında sorun olmadı.
ensensr23 Ervaduru benimde suyum fazlaymış bebek 3 hafta öndeymiş. Sizin nekaadar öndeydi çok gününde doğurdunuzmu biraz korkuyorum da.
Selmanur10 Ervaduru Benim de aynı 29 hastalığım ama 10 gün ileride gözüküyor dediğiniz gibi sürekli bir yere top gibi toplanıyor
Selmanur10 Niidos Ya sormayı da unuttum sıkıntı o bu olur mu diye tam açıklama da yapmadı aslında baya da konuştuk ama hastaneden çıkınca hersey aklıma geliyor ben de anlamadım yarın inşallah güzel sonuçlar alırım 🙃
rabiaudn bende 24.haftda öğrendim detaylı usg de suyum sınırda çıktı 100 grmlk şeker yüklemesinde şekerim sınırda cktı diyetle devam ediyorum suan 34.haftaya gircem