Siyahdnz bizde 25 in içindeyiz,oğlumuz olucak,Kayra/Kuzey arasında gidip geliyoruz :) henüz eşimin aldığı 2 takımız var, hazırlık için 30 lu haftaları bekliyorum.Gebeligimjn başı hep hastanelerde yatmaktan geçtiğinden şuan en rahat donemimi yaşıyorum güzel gidiyoruz :)