Adapte34 Kızlar sata göre 13+6 yız bugün devlette 13+1 aynı gün özelde 14+2 göründü ultrasonda hangisi doğru ve neden böyle görünüyor sizce
Ada022 Adapte34 ultrason cihazı kalitesi markasına göre değişiyor canım özel deki cihazlar daha iyi ve kaliteli oluyor özeli dikkate al
Mervosssse Adapte34 Tabi ki de özel hastanenin cihazına güven. Devlete asla güvenme çok dandik oluyor cihazları. Kadin doğumda çalıştım biliyorum.
selinsmother Adapte34 benimde merak ettiğim bir konu devlette 2 hafta öndeyim ama herkesi geri ölçüyor acaba daha mı öndeyim 😂
Zehross03 Adapte34 bende de tam tersi devlette 3-4 gün önde gidiyor Halbuki özeldeki cihaz 1000 kat daha iyi
Ecem95 Adapte34 özelden özele bile değişiyor benim kendi takipli olduğum doktorda 28. Haftada 1330 cıkmıştı bebeğim baska bi nedenden dolayı özel bir muayenehaneye gittim orada 1660 cıkmıştı 20 gram eksi artı oynar değişiklik olabiliyor demişlerdi