eylulmihrasmom kızlar 10+2yim cildim nokta nokta kırmızı ve çok fazla dökülüyor sanki derim iyice inceldi sürekli soyuluyor her şeyi kullanmak istemiyorum neler kullanıyorsunuz bu süreçte
Minisanne12 eylulmihrasmom cildiye gitsen daha iyi olur canım çünkü her cilt tipi bir değil. Üstelik doktor tavsiyesi ve kontrolü altında kullanılsa daha iyi olur👐🌸
Cihangirmom eylulmihrasmom ben bephantol cilt temizleyicisi dışında hiç birsey kullanmıyorum makyajda 6 ayı dolunca ufaktan yapmaya başladım oda pudra allık ruj