Bahar2210 Kbraoguz bende ona gidicektim iyi diye duymuştum ilk defa gidicektim babası vefat etmiş randevum mecburen iptal oldu yarın seda deniz ışıklara gidicem onuda iyi diye duydum bakalım ilk defa gidicem
Birbebetoannesi Kbraoguz Ümit hastanesinde Dilek hanıma gittim kanamam olmuştu anlayamadı nereden kaynaklandığı 3.cü kontrole Gürlife Ramazan beye gittim o bilmişti
Zeyneparsln Kbraoguz Evet zaten bi dilek hanım bide Murat bey orada en iyisi bende dilek hanıma gidiyorum çok memnunum Murat beyde çok iyi arkadaşlarım gidiyor
Hzzz Bahar2210 merhabalar ben murat beyin hastasıyım babası yeni mi vefat etmiş duymamıştım.Bu arada seda hanima cok yakin bir arkadasim gidiyordu herkesin aynı olmayabilir tabiki ama biraz yorumlari yoruyor gereksiz yere panik yapiyorsunuz dilek hanimi da tercih edebilirsiniz
Esved Bende çok memnunum , çok sakin, herşeyi teker teker anlatıyo bilgi veriyo , babasının vefat ettiği gün bilmeden detaylı ultrason sonuçlarımı atmıştım ona rağmen cevap verdi öyle bi doktor yani😍
Dnzmom Kbraoguz Murat bey iyi bir doktor, tavsiye ederim.2.gebeliğim yine ona devam ediyorum. İlk gebelik te netten ve bir kaç arkadaş kanalı yoluyla tavsiye üzerine gitmiştim.
Dnzmom Kbraoguz sezaryen oldu, suanda 26+4 üm. gebelik şekeri vardı, 39 haftaya kadar açılma sancı falan yoktu, çatı uygun olmadığı için sezaryen a karar vermiştik.
Tbyrk Yengem Murat Şenola gitti çatı muayenesinde normal doğum yapamayacağını kemık olduğunu sezeryan için gün vereceğini söyledi. Yengemden çok normal doğum istedigi için devlet hastanesinde bir doktora gitti o doktorda normal doğuma engel bı durum değil dedi ve devlette doğurmaya karar verdi normal doğum yaptı. Buna benzer 2 yakınımda da hıkayelerni duydum devlet hastanesine bile yönlendirdiği olmuş ( kötü doktor olduğunu söylemıyorum ilgi alakası güzel) ben dilek Ulusoy’a gidiyorum memnunum bu arada
Dnzmom Kbraoguz sezaryen sonrası bnm için zordu biraz, ilk ayağa kalkış falan. Herkesin bünyesi aynı değil, bnm ağrı eşiğim biraz düşük olduğu için zorlandım baya bir oturup kalmak yatmak 15 gün zorladı beni😥 2. Si nasıl olur bilemiyorum Haziran ayında olur muhtemelen
Dilaraanl Kbraoguz niye bi kişinin yorumu icin vazgecebiliyosun ki :) burda herkes her seyi konusur sen normal arastır bence doktoru. Kişinin gittigi doktor hakkında da ben iyi seyler duymadım mesela :) Detaylı ultrasona girecegim günün öncesi burda post acıp sormustum turgay sener e giden var mı nasıl bi doktor falan diye. Kadının biri karaladıkca karaladı. Ertesi gün gittim doktoruma. Hayran kaldım bilgisine ve ilgisine :) illa çıkar böyleleri.