elaymoms evet canım ilk bebeğim doğum yapalı nerdeyse 4 ay olacak sezeryandan sonra çabuk toparlandım 5.günde normal yaşantıma döndüm diyebilirim sadece ara ara oturup kalkarken batma hissi yaşadım 1 ay kadar sonrasında geçti 1 hafta 10 gün sonra yan dönüp yatabildim 1 ay sonra yüz üstü yattım daha erkende yatabilirdim ama korktum sanırım dikişim estetik dikiş sadece çizgi var Doğumdan 1 hafta sonra doktorum yarım tayt şeklinde olan korseden kullanmamı önerdi 1-1,5 ay kadar korse kullandım göbek falan hiç birşey kalmadı :) Sezeryandan sonra bitter çikolata ve türk kahvesi tükettim bol bol. Daha sonra çok fazla yürüdüm yürüdükçe açıldım sütüm doğumdan sonra gelmeye başladı 2. Gün tam anlamıyla geldi bestlak damlada kullandım takviye olarak inanılmaz arttırıyor. Gaz çıkartmadan hastaneden çıkartmıyorlar ilk 1 gün sırf sıvı şeklinde beslendim sonraki gün herşeyden yiyebildim :) aklıma gelenler bunlar sormak istediğin başka bişey olursa yaşadığım bi durumsa yardımcı olmaya çalışırım ♥️