Kızlar selam, 17 mart yumurtlama günümdü. 3 gün önce de kan verdim beta hcg 40.6 çıktı evde yaptığım testlerde şuan gayet normal belirgin iki çizgi çıkıyor. Daha adetim bile gecikmediği için doktora gitmeden beklemek istiyorum biraz ama sizce hata mı ediyorum? Daha önceden de bi kaybım var bir yandan da korkuyorum