Hanımlar bir gündür sürekli devam eden kasık ağrılarım var adet sancısı gibi doktorum arada olabilir dedi telefonla sordugumda ama arada olmuyor sürekli devam ediyor. İdrara cıktıgım halde de 2 saattir hala varmıs hissi yaşıyorum bebek hızlı büyüme evresinde olduğu icin doğal mı yoksa erken doğum belirtisi midir ?