Merhaba kızlar, dünden beri tansiyon sorunu yaşıyorum. Ölçtüğümde genellikle 8-4 ve 9-5
çıkmakta. Baş dönmesi ve mide bulantısı yaşıyorum.
Kaç saat ya da kaç gün böyle devam ederse sizce acile gitmeliyim? Ya da başına gelen kişiler bu süreçte neler yaptı nasıl yönetti?