Her gün ölçmenize de gerek yok gerçi. Haftanın 3-4 günü ölçün yeterli. Bende şeker çıktığı için her gün ölçüyorum. Demekki doktorunuz şeker yüklemesine gerek duymamış, vardır Bi bildiği. Yüksek çıkmıyorsa ölçümlerinizde sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum