Yesimustafa Böyle durumla karşılaşan var mi yakını vs. Yada bu duruma önlem alınır mı ne yapılır? Kaçıncı Haftalıkken olur.
Krispiim16 Yesimustafa kendi yeğenim de anne karnında kendi kakasını yemişti hem kendini hem anneyi zehirlemişti
alisaorkhan Anne karnındayken oluyor diye biliyorum son aylarda hafta tamamlanıyorsa ve bebeğin gelmeye niyyeti yoksa ola biliyor böyle durumlar bebek için tehlikeli bi durum olursa doktorlar müdahele ediyorlar zaten hemen doğulunca
Yesimustafa alisaorkhan Krispiim16 HavvaK gokceee malesef 37 haftalıkken bugün arkadaşım böyle bu durumla karşılaştı. Keşke önlem alınabilse doktorumuz bilse insan çok endişe ediyo
HavvaK Anne karnındaki bebeğin kakasını yutmasını hiçbir dr bilemezmiş.Simsiyah ultrason nerden anlıyorlar ki🙄🤷🏻♀️ Ama elbetteki kakasını yapabilirmiş onu da suyun yeşil renkli geldiğinden anlayıp acil gitmen gerekirmiş. Şimdi ise dr lar kakasını yutmuş deyip hemen sezeryana alıyorlar malesef 😔 Gebelik eğitimine katıldım. Oradaki ebe bu şekilde bilgilendirmişti
gokceee HavvaK kesinlikle öyle benim doğumda suyum patladı o esnada keçi pisliği gibi siyah şeyler geldi ağladım hatta noluyor diye doktor geldi bebek kaka yapmış bunu görmemiz normalde pek mümkün değil şanslıyız dedi