Ayseoztrk Moms kaç cm açılman var canım ? Benim doktorum açılmayla ilgili bir şey demedi hiç 37. Haftamda çatı muayenesi yapmıştı sadece
Moms Ayseoztrk benim 38. Haftada 1parmaktı 39.haftada da 2cm olmuştu bende bişey anlamadım 😂 hafta bir 1cm açılıyo herhalde 🙈
Sezen07 Ayseoztrk son 8 bendede hiç belirti yok ne sancı nst de ne bebek kanala inmiş ne açılma var nereye gidiyoruz bilmiyorum
Ayseoztrk Sezen07 hiç belirti yokken biz nasıl doğurucaz bilemiyorum. Artık insanlara bugün de doğurmadım demekten yoruldum 😅
Sezen07 Ayseoztrk 37 haftada doğuran bayanlara çok özeniyorum valla bende 39 bitti aylar geçti hala tık yok salı yine kontrol var 40+2 olucaz umarım dua edin doğum başlamış desin 😂🎈🎊
mujdefem Benim son 12 gün sancım yok da hiç çatlağım yoktu az evvel gördüm alt karında çatlak olmuş 🙈👼🏻 Durdu durdu son ana çatladı baya.Zeytin yağı,bebek yağı kullanmıştım halbuki.Arkadaşlarımda byle olms son iki haftalarında çatlamışlar...Canım kızım 😍🙏🏼❣️🎈