Mervegc Sezeryan doğum yapan birçok arkadaşım onu önermişti bu yüzden tercih etmiştim. Doğumdan önce çok aşırı yoğun olduğu için içeride hasta varken tekrar hasta alıyorlar hastalar Yanyana bekliyor içerde. Ayak üstü söylüyor herşeyi. Doğumdan öncede bebeğim kilosunu birgün önce 300 gram eksik söylemiş. Çatı muayenesinde sorun yok dedi. Meğer çatım sarmış kemikliymiş.. Doğum başladığında hiçbir şekilde ilgilenmedi. Ne geldi,ne nasıl gidiyor diye sordu, ne bir durum incelemesi yaptı. Sabah yatışım yapıldı. Akşama kadar sancı çektim. Epidural almama rağmen akşam vaktinde çıkalım diye benden habersiz epidurali kesip suni sancı verdiler ve bu durumu eşim kendi aralarında hemşireler konuşurken duymuş. Bu doğum akşam 8-9 u bulur suni verelim vs tarzında kendı aralarında şifreli konuşuyorlarmış. Akşam planımız var vs diye.. Sonrasında zaten faturada gördük hepsini. Ebenin biri ne abartıyorsun bende doğurdum 4 tane dedi. Sonra durup şaçma bir gülüşle ama sezeryanla ha ha tarzında konuştu. Doğum ekini tam bir faciaydı yani. Bebeği son çıkarmak için doktor geldi ve 5 dk sürmedi işlem. Sonrasında bebeği yanlış tartmışız beklediğimden iri o yüzden zorladı dedi. Dikerken acıdan titriyorum diye bu şekilde titremeye devam edersen sana genel anestezi veririm bebeğini 2-3 saat göremezsin bebeğin aç kalır kendin bilirsin şeklinde konuştu. Sonrasında zaten dikiş sayısını bile söylemedi çok fazla dedi sadece.. taş çatlasın dikme vs bir saat durmamıştır doğum için. Sonrasında ebeler cok fenaydı zaten. Ben yerımden doğrulamıyorum dikişlerden tüm vücudum sızlıyor ne yatıp duruyorsun üzerine basa basa oturacaksın ki iyileşecek yaran diyor… sonrasında şikayette bulundum. Hastane ebelerden birinin başka şikayetlerde aldığını işten çıkartıldığını söyledi. Doktor o dönemde çok aradı konuşmak için ama cevap vermedim. Yaşattıklarından sonra daha fazla tahammülüm yoktu çünkü. Hatta hastane size psikolojik destek verelim vs vs yorumunuzu kaldırın tarzında tekliflerde bulundu. Ama dediğim gibi yaşattıklarından sonra destek verseler nolur. Aylarca kendine gelemedim sayelerinde. Normal doğum yapan bir arkadaşımda benzer seylerı yaşamıştı aynı doktorda. O yüzden her iyi herkes için iyi değil malesef.