Burcusss1 hepsinde doğal yolla hamile kaldım canım. İkinci düşükten sonra genetik testi yaptırdım ve pıhtılaşma sorunu çıktı üçüncü gebeliğimde bebek tutunamadı şimdi ise kan sulandırıcı iğne clexane ve coraspin kullanıyorum aynı zamanda Progestan bide folik asit
. Bu gebeliğimde 7 hafta bitti 8. Haftaya giriyorum şimdilik iyi gidiyor inşallah herkesinde öyle olur 🙏