35 haftalıkim , bazen böyle mide yanmam oluyordu ama en gec 3 saate geciyordu, bugün saat 6 sabah mide yanmasinla uyandim, saat akşam 5bucuk oldu benim mide yanmam durmadı , 5 10 durur gibi oluyor yine tutuyor, kendimi alamamak için zor tutuyorum çünkü azdan çoğa çıkıyor,.. süt içtim armut elme yedim şu içiyorum durmuyor, doktoruma söyledim ilaç fkn versin diye lazim değil normal dedi, evde başka ne deneye bilirim bilgisi olan ?