meliiisoz 29+2 olduk . Hayir hep yatmiyorum bi Cocugum daha var onunlada ilgilenmem gerek sadece daha dikkatli davraniyorum cok fazla agirlik tasimiyorum , her gun cikmiyorum disari ama gecenlerde artik alisverise basladigim icin uzun sure ayakta kaldim hemen kasik agrisi ve sol bacakta agri basladi ..bugun kontrole geldim nst ye bagladi doktor bakalim kontrolden sonra hersey nasil gidiyor . Umarim hersey sizinde bizim icinde iyi olur ❤️