Ebrunn_trn ahahah bence çok normal gülüyorum ama kızma çünkü ben 3 günde bir düzenli saçma sapan şeylere ağlayıp kocama sarıyorum
😅😅 İsyan ettiğimizden değil ama zor süreç insan ister istemez neden ben diye soruyor..
Yıpratıcı süreç çok haklısın ama rabbim sabrını veriyor yapacak birşey yok ..
Ben yatacağımı bile bile bebek istedim oyüzden şikayet etsemde sıkılsamda yatıyorum sonu çok güzel olucak Allahın izniyle beklemeye çekmeye değer 🙂