Selam arkadaslar 14+1 günlük hamileyim ve grip oldum öksürükte var 2 gun önce kahvefengi akıntım oldu hemn doktora gittim progestan verdi ama içerde sıkıntı yok öksürükten basınctan olmustur dedi 2 gundur ara ara oluyor böle bişey yasayan var mı tehlikeli mi sizce