Prenses_annesi3 prettywomann ah kuzum keşke sancılarını evde çekseydin hastanede insan çok hırpalanıyor
Prenses_annesi3 prettywomann bana da direk yatış vermişlerdi dinlemedim eve gittim ertesi gün tam sancılarım olduğunda gittim
Mommm03 prettywomann bana fitil yapmadılr direk suni taktılar, seni çok iyi anlıyorum insan her ne olursa olsun korku heyecan hepsi bir arada oluyor
prettywomann Prenses_annesi3 Mommm03 Doğurdum çok şükür koydukları fitil kendi sancımı getirdi suni almadım bir gün sonra suyum geldi sonra sancılar sıklaştı açıklık birden arttı nasıl olduğunu anlamadım