Atlas2021 Selam kızlar 36 haftalık gebeyim bugün regli ağrısı gibi ağrım var yeni başladı.Sancı yada belimde ağrı yok bebeğim hareketli.Sizlerde varmı böyle durum
Seherak Atlas2021 merhaba bende 36+5im bir haftadır aynıyım agrılar gelıyor reglı olacak gıbı ama geçiyor normal bence bugün hatta biraz daha sert geldi ama geçti çnkü şişkinlikte başladı vücutta mesane baskı yapıyor gaz sıkışması vs oluyor bence
Atlas2021 Seherak benimde bi ara gaz sıkışması geldi aklıma ılık bir duş aldım rahatladım çünkü sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻 🌸
Tgba-yvz9 36+1 haftalığız hafif hafif ağrılarım oluyor artık sırtımdan vuruyor karnımda sertlesiyor sancı vs değil biliyorum 2.hamileligim yürümekte zorlanıyorum vs Rabbim kolaylık versin zorlaşıyor artık 🤲🏻
ceylan_cakirr01 Atlas2021 genelde idrar yolu enfeksiyonu olunca adet ağrısı gibi ağrı oluyor. Bende 34+5 im yaklaşık 10 gündür doğum sancısı sanıp nst ye giriyordum. Sonradan enfeksiyon olduğu anlaşıldı