MerveZengi Merhaba kızlar. Hamileyim ve myomun vardı. Myom dejenerasyona uğradı. Şükür rahmin dışında bebeğe zararı yok ama çok çok ağrı çekiyorum. Ağrıların hafiflemesi için parol vs ilaç haricinde yaptığınız, önerebileceğiniz bir şey var mı acaba
Smry Valla hicbisey yapamadım ne yapsam fayda etmiyordu çok kasiliyordum çok kötü şiddetli ağrılar yaşıyordum sağdan sola bile dönemiyordum.oyleece geçmesini bekliyordum iki üç güne hafifliyordu.Dr bana parol iç diyordu ama hiç içmedim
MerveZengi Smry ben de mecbur parol içiyorum ama çok kötü bir ağrıymış gerçekten. Karnım dışarıdan dokununca bile acıyor. Sizin bu dejenerasyon ağrısı ne kadar sürdü acaba. Doğum tam zamanında hayırlısıyla gerçekleşmiştir inşallah
Smry Benim de öyle oluyordu .Hamileliğim boyunca toplasak bı ⅚ kere falan yasamisimdir bu ağrıları .henüz doğum yapmadim 38.haftamdsyim 😊
irmak12345 Smry bana genelde 37. Haftada myom doğumu başlatır dedi doktorum sizin maşallah sonuna kadar gitmişsiniz nasıl oldu doğumunuz myom ağrısından dolayı mı doğuma alındınız umarım görürsünüz
Smry irmak12345 merhaba hayır erken doğum vs yaşamadım 39+3 te bebeğim makat gelişti sezeryan oldum o sırada dr myomun konumu risk yaratıcak biryerde değil dedi ve 12 cm di bebekten sonra myomuda aldı bitane kaldı o da cok küçüktü onu alamam daha iç kısımda dedi ¾ cm di o kaldı şuan 2.bebeğime hamileyim ne durumda bilmiyorum.umarım sizde sorunsuz bir hamilelik ve doğum yaşarsınız .geçmiş olsun☺️
irmak12345 Smry çok teşekkür ederim cevabınız için benim büyük maalesef 16 cm ölçülen şuan. Daha önce de ağrı yaptı acillik oldum tedirginim umarım her şey güzel sonlanır sağlıkla doğum yaparım siz de öyle 🥰