MMelissaaa- 4355gr normal doğum yaptım ilk dogumumu acilmam da sancimda yoktu suni sancı verdiler simdi ikimci gebeliğim dun gittim kontrole 37+4 haftalik 3400 gr olmus bebegim bana kilo almasın falan diye bisey demedilr sana çatı muanesi yaptilar mi belki catin darsa onun icin demis olabilir doktorun ama ilk dogumumda da bana hic cati muanesi yapmadı doktorlar iri olmasına rağmen yinede normal doğum yaptım devlet hastanesiydi benim ondan da olabilir genel olark normal dogumu destekliyor devlet senin ozelmi