9+3 haftalık hamileyim, bu zamana kadar her sey saglıkla ilerliyo cok şükür🙏🏻 ama gerek burda gerekse baska forumlarda cok şey okudum, bebegin kalbinin durması gibi, cinsiyet öğrenmeye gidince öğrenilmesi gibi cok üzücü seyler:( bugün kontrol randevum vardı doktor 12.haftada gel ikili test için dedi ama ya bebeğe bişey olursa nasıl anlicam :( doktora sordum özel yapmam gereken ya da dikkat etmem gereken bişey var mı diye yok dedi. cok stres oluyorum sonraki randevuya kadar:(