Meralmert Nasıl bir başlık kuracağımı bilemedim doktor kontorulunde doktorum yumurta folikulleri oluşmamış dedi ve bu hamileliğe engel bir durum oluyormuş tam olarak ne olduğunu bilmiyorum yumurtlamamı gerceklesmedi acaba bilemiyorum bende bilen var mı
Meralmert MelodyFairy umarım böyledir yoksa kötü şeyler düşünüp kötü senaryolar kurmaktan kafayı yiyecem
MelodyFairy Meralmert yok hayır kötü düşünme her ay yumurtlama olacak diye bir şey yok. Boş yere kendine stres yapma diğer ay yine stresten yumurtlama olmaz yoksa