Kızlar, yolun yarısına geldik. Kaldı 140 gün 🙈 Çok şükür benim hiç bir şikayetim olmadı bugüne kadar, ne bulantı ne aşerme. Rahat geçti elhamdülillah:) Orucumu da tutuyorum şükür onda da bi sıkıntı çekmiyorum hatta Ramazan’dan önce baş ağrım, halsizliğim çok fazlaydı şükür hepsi geçti normal zamana göre daha dinç’im 🙂 Sizlerin nasıl gidiyor?