Mine3456 Canim benim de hem detayli hem renkli ultrasonda bakti.Erkek dedi bi de doktor fetalci.Ama annem hep soyluyor o kadar oyle cok iyi doktorlar duyduk gorduk ki,yine de yanilma payi oluyor cunku dedigim gibi Allahin elinde bu.Ilk baslarda icten uzuldum cunku kiz istiyordum.Sonra ne kadar kotu bi hiss gecirdigimi anladim.Ilk bebegim 6haftalikken karnimda dondu kaldi.Allah ne verirse versin saglikli versin.Sag salim doguralim🤲🏻