bende ise yarayan sende ise yaramaya bilir bu boyledir
ben daha 2 haftadir kullaniyorum ona ragmen cildim parliyor acayip aydinlik veriyor
onumuzdeki aylari tahmin bile edemiyorum
bende cok olumlu etki ediyor
eskiden doa markasinin asitlerini serumlarini tonigini kullandim
bu kez purest kullaniyorum esimle burlikte rutin olusturduk
aha bha kirmizi peelingi
arbutrun serumu
ve mavi tonigi aldim
ilerde c vitamini kullanmak istiyorum
gecen sene kullandim c vit de cok guzel bir urun
yani bana sorarsan ise yariyor
her gun ayni sekilde uyguluyoruz
yuz temizleme jeli
yika iyice kurut
tonik sur beklet 15 dk sonra yuzu durulamadan serumu sur
aha bha kirmizi olan peelini de haftada 2x kullaniiyoruz 3 gunde 1 olacak sekilde
onu kullandigin gun de baska urun kullanmiyoruz o yetiyor
7-8 dk bekletip duruladiktan sonra nemlendiriyorum
cerave kullaniyorum yuz temizleme ve nemlendirici olarak
ama cildime dah iyi gelen bir nemlendirici buldum
resmen cildim ilk kez neme doydugunu hissediyorum
neutrogena besleyici bakim kremi