Ben kürtaj olmadan kendi kendime düşük yaptım parça falan kalmamıştı bende 10 gün falan kanama gördüm. Kanaman devam ettikçe 1 hafta içinde parçayı atarsın bence ilacın da illa ki faydası olur. Geçen sene Nisan da ramazanda düşük yapmıştım bende Eylül de tekrar hamile olduğumu öğrendim çok şükür haftaya 8 aylık olacam şimdi bi sıkıntı yok 3 ay geçtikten sonra rahmin toparlanınca olur seninde inşallah Allah tez zamanda gönlüne göre versin hepimizin kucağını doldursun inşallah 🙏🏻