Kızlar minik kelebeğim 4 aylık oldu. İlk başta hiç böyle şeylere hevesim yoktu. Ama doğunca öyle olmadı her şeyi yapmak istiyorum 😄 40 ı çıkınca yapmaya niyet etmiştim. Ama covid oldu kelebeğim doğumda. Yoğun bakımda falan kalınca da korktum yine kalabalıkta hastalık kapar toparlasın diye. Öyle derken büyüdü 4 aylık oldu 🤣 bayramdan sonra artık ailemi bir kaç arkadaşımı çağırıp yapmak istiyorum. Yapanlar fikir olması açısından görsel falan atabilir mi ? Hediyeliklerinizi bebeklerinize aldığınız elbiseleri -kiz bebek- atarsanız güzel fikir olur