BelizErstn Esra12 haklısın canım benim sabret ama biraz da hormonlarımızdan oluyor bu isteklerimiz ☺️
Pcoslubiranne Esra12 benim de oyleydi. Eşiniz çalışıyor diye kendinizi neden yalniz hissesiyorsunuz aksine bu günlerin tadıni çıkarın zira doğumdan sonra yalnız kalamayacaksıniz isteseniz de.
mrveaksu Canım ben asker eşiyim. Doğudayız eşim bir hafta göreve gidiyor ne aradığım zaman ulaşabiliyorum nede haber alabiliyorum arazide telefon çekmiyor. Ben eşim eve gelene kadar inan bana canımdan can gidiyor ailemden uzağım kimse yok. Bende 9 haftalık hamileyim. Bence eşinin işi gayet iyi dua et yatarken Allahın izniyle hiçbirşey olmaz. Ben öyle yapıyorum dualarla uyuyabiliyorum o yüzden sıkma canını kendinede eşinede yazık etme 🤗 Sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza da herşey düzelir inşallah 🤗
Ffatma Esra12 tedirgin oluyorsan yanındaki ak birini ayarla canım. Benim eşim de gece vardiyalı çalışıyor, normalde tek kalıyordum ama son 2 3 haftam kaldı yapacak bir şey yok
Cans50 Canm benm eşim de vardiyalı çalışıyor ve aynu durumdayız.Brn de başta çok takıyordum ama napalım kader böyleymiş.Aileler de uzak.Ben boşanmayı bile düşündüm ciddi ciddi çok saçma ama o kadar sıkıntı yapmıştım sonra zamanla alıştım sanırım.