Esra12 sadece gece tek kaliyorsunuz diye tartisiyorsaniz yapmayin, esinize de yazik. Onun elinden gelse o da istemez zaten evinde olmak varken gecenin bir yarisi calismak. Siz sakin olun 😌 benim esim sabah 7 de gidiyor aksam 11 de eve geliyor is yerinden. Tum o saatlerde yalnizin izne ayrildigim icin. Bir sey olacagi varsa sadece gece olmaz gunduz de olur zaten. Ailenizden uzaksaniz eger bir taksi cagirirsiniz hemen hastaneye 😌 ben kaydettim acil kismina taksi numaralarini 😁