

Çok yoruldum baya stresli işmiş 😭bir yandan yapmayacağım diyorum bir yandan pik görürsem en azından bilirim ne zaman yumurtlama olduğunu diyerekten hepten stres oldu bende 😞🤷adet günüm tam belli değil pco değilim 30,35 gün arası oluyor.Testi yapsam da yapmasamda zaten gün aşırı ilişki oluyor 🙏 Umarım daha stresli geçmeden biran önce hayırlı haber alırm