MeRvE3092 6 hafta 5 günlük olduk bugün şiddetli bel ağrım var doğru düzgün birsey yapamıyorum yapamıyorum oturamıyorum hafif de bulantım devam ediyor normal mi bu sekılde olması çk huzursuz oldum ya
H_a03 MeRvE3092 kuzu ilk gebeliğim de belim çok ağrımıştı baya rahatsız ediyordu doktora gittim kese etrafında kanama alanı görmüştü ilaç ve iğne kullandım geçmişti bi doktoruna git istersen
MeRvE3092 H_a03 benim 3.ncü bu inşallah rabbim nasip ederse kanaman olursa gel dedi bana da da sabah beri zor kaldırıyorum kendimi sürekli yatmaktan da rahatsız oluyorum öle ce kaldım arada