betulebrar61 ben 33 haftalık kontrolüme gittiğimde bebeğimin 2.250 olduğunu söyledi doktorum ve gayet iyi gidiyor dedi bence sizin de gayet uyumlu haftasına göre karışılaştirma yaparak tatlı canınızı sıkmayın her bebeğin kilo alımı değişiklik gösteriyor . Bu hafta gittiğim de de (35+1 de ) sadece iki hafta da 150 gram aldığını söyledi doktorum ve ekledi bolca yoğurt , kaşar peyniri yiyin çok kilo aldırır dedi bebeğe ayrıca 33. Hafta da 42 idi 35 . Hafta fa 46 cm dedi boyunu tam olması gerektiği gibi gidiyor kilosu ve boyu dedi