ikiprensannesi__ Dün devlete gittim söylememişti bugün özelde öğrendim cinsiyeti kızlar ikinci prensim geliyorrr 💙💙💙 allah isteyen herkese nasip eylesin inşallah 🤲
Happymomleyla ikiprensannesi__ ayyy gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Allah bizde yarın 16+5 olacağız bakalım bizim ki gösterecek mi nazlı kuzu😂
Mk1350 ikiprensannesi__ 12. Haftadaki tahminle tuttu mu acaba 😊 bende 12 haftaligimda gitsem ya tutmazsa diye bekluyorum
Babyykmz ikiprensannesi__ su devlet hastanelerinin cinsiyeti sır gibi saklayp soylememeleri beni benden aliyor. sanki ülkeler arası bir operasyonla alakalı istihbarat almista onu soylemiyor. Allah saglicakla kucaginiza almayida nasip etsin insallah 🥰
ikiprensannesi__ Happymomleyla aminn çok teşekkür ediyorum sizede inşallah umarım gösterir 1 ay daha beklemek çok zor olur ya sağlıkla gelsin inşallah 🤲
ikiprensannesi__ Mk1350 evet canım 12 haftalıkken devlet yüksek ihtimalle erkek olacak demişti bugün özelde erkek dedi 💙
ikiprensannesi__ Babyykmz aminn çok teşekkür ederim aynen öyle ultrasonda 17 haftalık gözüküyordu ona rağmen göremiyorum dedi 🤦🤦