Mavi35 canım ben yeni iki gün önce yaptırdım pata ödemiyorsun bundan çoğu kişinin haberi yok ben kendi ilimdeki araştırma hastanesine gittim muayene oldum daha sonra iğne için sekreterden yatış aldım çünkü yatış veriliyor ama kalmıyorsun çıkarıyorlar vurduktan yarım saat sonra sadece gerekli olan kendi nüfüs cüzdanının ve eşininkinin fotokobisi bu kadar daha sonra iğne geliyor eczaneden vuruluyor kalçadan bu kadar 😊