1mucize Kızlar şimdiye kadar hiç marketten tavuk vs. Dışında et ve kıyma türü şeyler almadım. O yüzden yemeklerdeki lezzetinide bilmiyorum acaba kullanan var mı tavsiye eder misiniz.
1mucize Tusemciiim daha almadım işte almayı düşünüyorumda merak ettim kullanan var mı tavsiye eder mi diye??
1mucize Eceselo1759 bende merak ediyorum çünkü acil ihtiyacım var 😬bi sorayım bakalım dedim kullanan var mı diye .
1mucize HilalEyce tabii ki kasaptaki kadar taze ve lezzetli olmaz ama işte. Hiç kullandığınız market kıyamsı oldu mu hangisini tavsiye edersiniz.
Poyrazin_annesi Sadece bımden alıyrm. A101 ve şokunki hıc guzl degıl. Şokun sadece tavugu guzel yağlı oluyor lezzetlı
Tusemciiim 1mucize Ben A101’den aldım bir kere dehşet bir koku vardı ve kıyma yani sonuçta lastik gibi sünüyordu 🥴 o yüzden hep kasaptan alıyorum dikkat et
Pembesarelle2 1mucize Marketlerden almıyorum kötü oluyor yani kıyma demeye bin şahit lazım çok kötü kokuyor. Sadece kooperatif marketlerinde kendim görüyorum etimi seçiyorum beyefendi çekiyor kıyma veya et o şekilde kooperatif marketten alıyorum