Eceselo1759 karnınız tamamiyle çıktıktan sonra zaten istemsizce sol yada sağ yatıyorsunuz sırt üstü yatmak mümkün olmuyor nefes darlığı oluyor. İlerleyen aylarda sağ tarafınıza yada sırt üstü yat ak kan akışını yavaşlattığı için önerilmiyor ama şu an istediğiniz gibi yatabilirsiniz