kubraaksoy ben cinsiyet belli olmadan önce hem erkeğe hem kıza uygun olanlardan almıştım zıbınları e bebekten aldım , en cok tek altlar ve tulum iyi gidiyor ilk aylarda yenidoğan takım 3-4 tanr almıştım onuda 2 hafta falan giydi yani cok gitmiyor onlar 0-3 - 3-6 ay daha cok kullanışlı. Bebek arabası, park yatağı falan da almıştık cinsiyet belli olmadan bence simdi kafanızda belliyse bebek arabası falan daha cok fiyatı artmadan alın derim