civcivin_annesi yok alın siz☺️ bebekler zaten doğduktan sonra 300 gr falan veriyor. Öyle inanılmaz kilo almıyolar. Ben hatta doğduktan sonra 0-3 ay değil direk 1 ay olan bedenler oluyo ondan almak zorunda kalmıştım. Bebeğim 2 aylık olucak 0-3 ayları 2 haftadır daha yeni giyiyor. Eğer kış bebeğiyse zıbınları kısa kollu olun, bide aldığınız altlar ve tulumlar patikli olsun çoraplar ayakta durmuyo☺️