Sevilayyyy1 Kızlar 17 haftalık hamileyim yanlışlıkla tarihi geçmiş çikolata yedim bişey olur mu lütfen acill cevaplayın
aseldurununannesi_ Sevilayyyy1 t.e.t.t mi yazıyor yoksa skt mi yazıyor canım bir bak tett tavsiye edilen tüketim tarihi demek birşey olmaz skt çok geçmemiş ise yine birşey olmaz 25 sene markette çalıştım ben ☺️