CayGetireyimMi agrım vardı bi gidelim dedim esıme doktor anlamadı zaten hersey normal nst sıfır sancı 🤕 vajinal bakalım bıde dıyınce dogum basladıgını anladılar hemen yatıs verdıler normalde yarın olur dogum dedı ama kızım sabırsız cıktı sezeryan beklerken normal doğum oldu amelıyathaneye ınerken asansorde dogurdum doktorumuz geldı kızımız cok ıyı dedi bır sure mısafırımız ama dedı kılo alana kadar 860 gram dogdu