casmayn Eyll_lna evet koyulaşma bende de oldu canım normal diye biliyorum.Artı benim göğüs ucumda kaşıntı var böyle tatlı tatlı kaşınıyor ama çok kaşırsam tahriş oluyor 😑
Eyll_lna casmayn senin sadece göğüs ucun kaşınıyo Muş benim her yerim de kaşıntı var 😔içtiğimiz vitaminlerin yan etkisi olabilir mi 😖
casmayn Eyll_lna bilmiyorum başka bi yerimde yok şu anlık ama özellikle sol göğüs ucum 🤷♀️ acaba büyüdüğü için mi diyorum doktora sormak lazım aslında
B_48_A Eyll_lna hormonlardan kaynaklanıyo ve her anneden anneye değişiklik gösterebilir. Biraz araştırsanız keşke bebeğin kız erkek olup olmasında alakası yok doğumdan bi süre sonra hormonlar normale dönünce eski haline dönüyormuş.
Eyll_lna B_48_A ben araştırdım ama herkesin ki nasıl merak ettiğim için açtım postu evet dönüyomuş sanırım
Sadiyes Benim bebeğim erkek yine de koyulaştı. Onun cinsiyetle ilgisi yok hamilelikte göğüs ucu kararır ben bunu okumuştum. Hamilelikte hormon salınımı arttığı için vücut daha fazla pigment üretiyor bu yüzden gebelik döneminde göğüs ucu kararıyormus.
Esraggbkn Eyll_lna evet 36+3′den yazıyorum ucu karardı kenarları da koyulaştı bunlar normal olabilecek şeyler merak etmeyin yani :)
Bebis12929e Pnr_KMRC1 yok bence erkek bekliyorum 36 haftaligim gogus ucunda catlaklar var ama kararma hic yok
Kivininannesi Eyll_lna 35. Haftadan selamlar.. göğüs ucu kenarı çevresi neresi varsa karardı 😂😂 üstüne 85 beden olan göğsüm 95 oldu 😂😂 bide sarktı 😂😂 doğumdan sindatnokur artık bilmiyorum
Kivininannesi Eyll_lna 💕😍 valla aynada bakmak istemiyorum ama napacaz inşallah düzelir 😂 ya da dizime kadar sarkar herhalde en son 😂