Ilk olarak anestezi yapılıyor iğne yani daha sonrasında herhangi bişey hissetmiyorsun zaten doktor da acıyorsa yapmaz sadece iğne yapılırken aciyor o kadar onun dışında hic bir sey hissetmezsin ve 2 3 hafta sürmüyor mesela bugun başladıysa tedavin haftaya bugün bitimi yapılıyor çünkü kanallara ilac koyup bekletiyorlar yani seni etkileyen bisey olmuyor