guzelanne01_ tubiii11 27 haftalığım canım evet hıckırıyor fazlada hıckırdığı oluyor gayet normal Emme reflekside gelişiyor böylelikle☺️
Nurin34 tubiii11 bizimki günde 4 kere hıçkırıyor belki daha fazla alıştım artık bazı günler hıçkırmıyor 29 haftadayım bende o haftalarda hıçkırdıgı hissetmeye basladım ara ara oluyor :)
Rabia_91 Ben 20 haftalığım, benim de 2 haftadır hıçkırıyor. Çok tatlış oluyor 🥰 aynı ritimde tık tık hissediyorsun, doktora sordum, gayet normal sağlıklı olduğunu gösteriyor diyafram kasının geliştiğini gösteriyor dedi
minikmucizemmmmmm tubiii11 benimki sahurda yedikten sonra yapmaya başladı pıt pıt arka arkaya, heralde hıçkırık😃 oruç tutmuyorum ama sahurda yiyorum midesine dokunuyo heralde çocuğun😅😅